tisdag 10 november 2009

Roadtrip

Sååå... Nu har veckan börjat då jag jobbar med att marknadsföra LG:s nya mobiler, Black Lable 20 & Black Lable 40. Grymma mobiler!! Första mobilen med 4 tums skärm, 21:9 format, riktig bio känsla och dolby ljud.. det är som en liten tv..skit coolt.

Så just nu sitter jag på ett hotellrum i Karlstad, jag älskar hotell, gratis tvål och shampo, ramlösa i minibaren och godis på kudden... Mysigt!! Sen att hotellet i övrigt är rätt sunkigt det skiter jag i.

Det är kul att åka genom närke och värmland i min hyrbil med mina mobiler och reklamgrejer, och det enda jag egentligen behöver göra är att prata med personalen i olika butiker för att få dom att inse att dessa nya mobiler är grymma, det är riktigt roligt faktiskt!!

Mer sånna här jobb åt mitt håll tack!

(Sköter jag mig bra denna veckan så får jag mobilen också, det är ett stort plus i kanten!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar