måndag 30 november 2009

Önskelista

Nu har jag suttit och fundilerat lite på vad jag önskar mig... Och än så länge så har jag kommit på detta... Men jag kommer nog uppdatera denna listan några gånger...

1. Fiberwig Mascara


2. Kajalpenna (behöver inte vara en penna, det kan vara ett sånt där stift också, men någon form av kajal iaf, som inte är flytande)

3. Ögonfransböjare (nu har min kära böjare börjat gett upp, och eftersom min lugg konstant hänger på mina ögonfransar så behövs detta nu mer än aldrig)

4. Depend skulpterings set (Det ska vara ett set i silver, det är lite större än detta, med mer naglar i, men jag hittade ingen bild på det, finns att köpa på kicks... När man är croupier gäller det att ha fina naglar, det har jag lärt mig, det ökar mina netton med flera tusen faktiskt, haha)

2 kommentarer:

  1. Haha, jag anar lite utseendefixering.. Men fiberwig är grym. Jag testade den idag och man får helt seriöst längre ögonfransar.

    SvaraRadera
  2. då blir jag nyfiken.. skulle jag kunna tåla den maskaran.. luktar den mycket? :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar