lördag 7 november 2009

Lite stressigt

Sådär... Då var jag tillbaka i Örebro efter några dagar i Stockholm.
För er som inte vet så har jag ju börjat ett nytt jobb, igen. Så jag var där på utbildning.
Jag ska under 1 vecka promota och utbilda personalen som jobbar på...Onoff, expert, telia, 3, thephonehouse kring LGs nya Mobilserie Black Lable. Detta gjorde alltså att jag Direkt efter jobbet i Torsdags åkte upp till stockholm.

Jag kom dit vid 23 på kvällen, somnade vid 2 typ, upp klockan 7 för att åka till LGs huvudkontor för en utbildning till klockan 16. Sedan hämtade jag ut min bil jag ska ha under veckan, och sedan åkte vi till ett lager för att hämta lite gratisgrejer som jag ska ge till personalen och liknande.
Allt var klart runt 20 då jag åkte tillbaka till Anton som jag sov hos...

Sedan somnade vi väl runt 2 igen, upp igen klockan 11 för att åka till Örebro igen, kom hem till örebro vid 13.30 ungefär och skulle börja jobba klockan 14 så det var direkt till jobbet.

Nu har jag kommit hem från det jobbet, och nu har jag en timme ledigt innan jag ska iväg och jobba igen. Jag känner mig lite stressad och kan inte riktigt slappna av,, men jag trivs med det höga tempot, hellre jobba hela tiden, än att bara gå hemma och känna sig värdelös.


Nu har jag iaf fått de 2 mobilerna som jag ska utbilda om, så dom sitter jag och leker med hela tiden, en av mobilerna är den första mobilen ever med 4 tums skärm, man kan alltså se på film på mobilen helt utan problem, jätte bra bild och sjukt bra dolby ljud. Denna mobilen har jag chans att få om jag klarar mig bra under veckan, den kostar 6500 i butikerna, så det skulle vara gött:) Jag fick även ett simkort tankat med 3000 kronor, och jag fick ett statoilkort så jag slipper betala någonting själv under veckan, skönt att slippa ligga ute med pengar.

Så nästa vecka kommer jag resa runt i Sverige och utbilda personalen. jag kommer förmodligen få sova på hotell 2 av nätterna, jag ska försöka slippa det, men kan bli tufft. Städerna jag ska besöka varierar ju lite...jag ska till årjäng, sunne, kil, filipstad, kristinehamn, arvika, lindesberg, karlstad, karlskoga...bland annat... Kommer bli roligt:)


Imorgon är det Fars dag, så jag passar på redan idag att säga Grattis till min kära far, som var så söt i Torsdags och ringde och frågade om jag behövde hjälp att hitta i Stockholm, han var ändå ledig sa han, så han kunde åka upp och hjälpa mig... Så snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar