måndag 30 november 2009

Min lägenhet är ett juleland

Idag när jag vaknade så hade hela lägenheten förvandlats till en enda stor adventskalender... Det var "luckor" överallt. Magnus har alltså gjort 24 "luckor" som är gömda runt om i lägenheten, så varje dag får jag öppna en lucka och se var som finns där... Det ska bli myyyyysigt!!

Jag har tagit kort på detta, men min mobil fuckar just nu, så jag kan inte lägga upp det..:/ Men det kommer snart.

Idag har vi även pyntat i lägenheten, det blev supermysigt, även detta kommer det bilder på snart.

Det var väl det enda jag hade att säga.

Kram på er

1 kommentar:

  1. vilken rolig idé :)
    hoppas på uppdatering om vad som finns bakom luckan varje dag sen :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar