måndag 2 november 2009

Värsta dagen ever

Idag har varit den sämsta dagen på länge.
Dagen började hos frisören, då frisören fick idén att jag skulle passa jätte bra i lugg, och jag bestämde mig för att lyssna på henne vilket jag inte borde gjort.... Jag ser förjävlig ut och jag har panik!! Det kommer ta skitlång tid innan denna luggen växer ut, och seriöst börjar luggen längre bak än halva huvudet, om ni förstår....så det går ju inte att göra någonting åt det.....!!

Sedan tog jag tåget till Örebro, det var 30 minuter försenat när jag gick på tåget, och sedan fick vi vänta i Laxå i typ 1.5 timme, för att sen åka i 10 km/h fram till hallsberg.... där fick min chef hämta upp mig eftersom det skulle dröja lätt 1 timme mer till Örebro, och jag var redan över 1 timme försenad till min första dag på jobbet, jävligt roligt....

Sen när jag slutade mitt pass så missade jag bussen med ungefär 4 minuter, nästa buss skulle gå efter 35 minuter, jag hade på mig min skinnjacka som jag inte ens kan knäppa och det regnade ute, så jag frös nått så innifan... och sen när bussen inte kom så insåg jag att nehe,,, dom har slutat att åka med bussar här för de har byggt om vägen, så ingen buss kom och jag var helt plötsligt strandsatt mitt ute i ingenstans, och min mobil höll på att dö.
Som tur var fick jag tag på Jens som fick komma och hämta mig.

Sammanlagt stod jag i regnet i 1 timme och jag höll faktiskt på att frysa ihjäl kändes det som.

Nu är jag hemma, men jag mår så himla dåligt över både håret, kylan och allt piss skit hit å dit.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte i alla fall det blev bra och att du var vacker på fotot vi fick
    // Pappa

    SvaraRadera
  2. jag brukar klippa lugg då och då. nu har jag lovat mig själv att inte göra det igen. inte på läääänge. jag gillar lugg, jag blir sugen på det - men nej, det tar för lång tid innan den växer ut...
    men hang in there, om ett halvår är det bra igen :)
    och förresten tror jag faktiskt att du passar bra i lugg - bild, tack :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar