söndag 26 februari 2012

Smile kollage

Idag har jag och Wille haft en riktigt mysig dag. Vi har bara tagit det lugnt och myst hela dagen! Jens och Matilda var här en snabbis i eftermiddag och fikade och Wille charmade dom med tittut lekar och slängkyssar. Sen framåt läggdags hämtade Wille Nisse (hans docka) och nappen och ville krypa upp i knät och gosa lite. Han somnade i min famn framför Tv:n med Nisse i famnen och det var så otroligt mysigt. Jag satt med honom där i en timme innan jag lade honom i sängen, jag ville bara njuta lite för det händer inte så ofta att han finner sån ro att kunna sova i famnen. Gos på hög nivå alltså :)



Tittade på lite gamla bilder också, och titta på charmören. Finns det någon gladare? :) På nästan alla kort jag har på Wille har han ett stort underbart leende på läpparna, och jag blir alltid så glad när jag tittar tillbaka på korten och minns allting som vi gjort, det har gått mindre än 1.5 år men ändå har denna lilla människa gett mig så mycket fantastiska minnen och detta med barn är verkligen underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar