torsdag 2 februari 2012

Iskalla Fötter

Jag är så trött på tomtarna, jag förstår att ni också är det. Men dom får vara kvar ett tag till! :) Det är nämligen så att mitt designprogram endast finns på min stationära dator och den har jag inte ens satt på efter jul. Jag fick en laptop av mina föräldrar som jag ÄLSKAR! Jag ligger i soffan med datorn i knät och riktigt myser varje gång jag ska blogga. Jag kommer mig helt enkelt inte för att sätta mig i den obekväma datorstolen vid den stationära datorn och börja designa. Det är därför ni får leva med tomteluvor ända in i Februari. Sorry :)

Igår blev det spontanfika på Marieberg med en kompis, sedan blev det en ännu mer spontanbio. Vi såg på Mission Impossible 5 och jag blev väldigt överraskad när jag såg att det var en Svensk med i filmen, det hade jag ingen aning om, så det var riktigt roligt :) filmen fick helt OK betyg av mig, även fast det inte riktigt är min typ av film.

Idag var jag ledig från jobbet, det var längesedan jag hade en Onsdag ledig så jag bestämde mig för att följa med min klass ut och festa istället. Tyvärr fick jag inte komma på förfesten, inte för min klass, utan för generalerna kan man säga. Man var tvungen att ha köpt en "nollepåse" som kostade 300 kr, denna ger dig en nollebricka som gör att du kommer in gratis på alla ställen. Detta var sista festen på nollningen plus att jag redan kommer in gratis dit vi skulle då jag jobbar där, så jag kände att det var onödigt att köpa påsen, så därför fick jag inte ens komma på förfesten. Typiskt. Men jag slog följe till krogen istället och mötte upp dom där. Helt nykter var jag och det var inte dom kan jag säga. Det var trevligt men det blev en tidig kväll för mig. Det är ju faktiskt föreläsning imorgon kl 9 och jag känner att denna gången vill jag göra detta på riktigt!

Nu ska jag krypa ner bredvid Magnus och värma mina fötter under hans täcke som jag alltid gör dessa kalla vinterkvällar. Han är som en kamin som värmer så skönt. Igår fick jag en jättefin bukett tulpaner av honom så det minsta jag kan göra för att tacka är väl att stoppa in ett par iskalla fötter mellan hans ben? eller hur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar