onsdag 8 februari 2012

Willes första klippning

Vår grabb ser så vuxen ut nu, igår klippte vi honom nämligen för första gången. Håret var så väldigt ojämnt och han hade en ordentlig hockeyfrilla. Det var inte det lättaste att få honom att sitta still, men vi mutade honom med lite torkade hallon från min müsli och då gick det alldeles utmärkt. Visst blev han stilig? :) Tycker själv att jag lyckades få till det rätt så bra i nacken, för att klippa på en liten grabb som hela tiden vände och vred på huvudet för att få reda på vad som höll på å hända där bak.



 Jag och Magnus är så töntiga och vi vet att vi kommer bli sådär nostalgiska när vi blir äldre så vi sparar på precis allting. Jag sparade faktiskt en lock av Willes första hår som nu ligger i hans låda med minnen från de första åren. Kan vara kul att se vilken hårfärg han hade när han blir större eller nått. Vad vet jag varför man sparar sånt här. Det är väl för att hålla kvar i saker helt enkelt. Finns nog väldigt många psykologiska teorier som förklarar precis varför jag gjorde det, men dom orkar jag inte gräva djupare i nu :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar