tisdag 31 januari 2012

Check and doubble check

Nu känns det så skönt, jag har bockat av flera saker på att-göra-listan. Jag har ännu en gång (fjärde gången i ordningen minst) hört av mig till de företag som inte sköter sig angående vinster. Är det så att dom inte hör av sig eller skickar ut vinsterna denna gången så lägger jag ner helt. Detta har sugit så mycket energi från mig så det har inte ens varit värt det. Men idag känns det jätteskönt att ändå ha gjort det en sista gång för att verkligen få ett avslut. Nu vet ni det. Jag har gjort mitt bästa nu. Nu är det upp till företagen att sköta sin del!

Nu har jag egentligen bara designen på min egna blogg att fixa och sen är jag back on track. Lusten för att börja blogga igen ökar för varje dag. Så snart är jag där :) Men jag har verkligen lärt mig mina egna begränsningar och att lägga ner så mycket tid och energi på ett enda projekt igen det kommer jag aldrig göra! Så någonting har jag i alla fall tagit med mig av denna situationen. Förutom underbara läsare då förstås, och tyvärr en del mindre underbara, men så är det väl i denna stora stygga värld :)

Som tur var så är ni underbara läsare tillräckligt underbara för att jag fortfarande ska tycka att det är värt att fortsätta blogga trots de jobbiga läsarna. Dom kan slänga sig i väggen för jag bloggar för min egen skull (och för mina underbara läsares skull) och inte för deras skull! Vi hörs snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar