tisdag 24 februari 2009

Nu ska dom äntligen gifta sig. Egentligen kan jag faktiskt inte bry mig mindre, jag har verkligen inget intresse över den kungliga familjen direkt, och jag måste faktiskt ärligt säga att det var första gången jag såg daniel, jag hade ingen aning om hur han såg ut innan denna videon. Jag blev ytterst besviken, han är ju riktigt ful. Jag är också i chock över hur himla stelt det är, jag förstår att de måste verka respektabla och så, men att drottningen läser från en fusklapp när hon ska förklara lyckan över att de ska gifta sig känns väldigt fel, speciellt att Daniel även han läser från en fusklapp när han ska försöka få svenskarnas förtroende.. Aja, hela filmen känns bara väldigt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar