tisdag 24 februari 2009

Tentavecka

Ja då var det tentavecka då. Det känns väldigt konstigt att slå upp samma böcker igen, läsa allt igen ännu en gång inför en tenta jag redan läst på 1 gång, och inse att man inte kommer ihåg någonting av det man tidigare läst. Och detta var bara typ 4 veckor sedan. Det är helt stört.

Jag fick en bukett rosor av Magnus på alla hjärtans dag, det har jag redan berättat, men det konstigaste av allt var att när de flesta av rosorna höll på att dö, så var det 1 ros, som fullständigt blommade något otroligt, och blev så otroligt jävla perfekt. Jag utsåg den till världens finaste ros, och det är såhär en ros ska se ut enligt mig, jepp.

Jag var på arbetsintervju, telemarketing. Verkade vettigt från början, men sen insåg jag att jag började få panik över jobbet innan jag ens hade fått det, så då förstod jag att det nog inte var en så bra idé att tacka ja till det. Jobbet var endast provisionsbaserat, så om jag jobbade en hel dag utan att sälja någotning, skulle jag inte få någon lön alls. Och då siktar jag faktiskt hellre på att bli klar med skolan snabbare än tänkt, så jag kan skaffa mig ett ordentligt heltidsjobb sen.

Magnus jobbar idag, på ambulansen, jag vet inte varför jag är orolig. Men på nått sätt är jag orolig varje gång han jobbar, det måste gå över! Jag kan ju inte sitta här hemma och vara orolig över att han ska typ krocka såfort han är på jobbet, snart kommer han ju jobba heltid, vad ska det bli av mig då om jag bara är rädd. Så nä, detta måste jag göra något åt!

Ja det var väl allt för denna gången.
Min blogg har blivit världens tråkigaste

2 kommentarer:

  1. men pluggar du nu i alla fall?eller tar du igen?

    SvaraRadera
  2. Jag tar igen sånt jag har missat! Så jag gör omtenta på lördag.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar