måndag 9 februari 2009

Städsöndag

Här sitter jag i min lilla lägenhet och riktigt myser.
Allt ordnar sig tillslut, så är det bara.
Några jobbiga veckor, men nu börjar det ljusna.
Jag har inte fått något riktigt jobb än, men jag söker mycket, nu har jag tom sökt telemarketing jobb, så nått ska jag väl få!
Jag har lyckats få allt som jag ska ha till mina uppgifter, så nu är det bara att sätta igång, inga problem. Jag ser tom fram emot att ta tag i det. Tvätten är i tvättmaskinen, disken är diskad, det börjar lukta vanilj här hemma istället för möglad frukt. Imorgon ska jag göra klart det sista i lägenheten sen ska jag tillbringa en mysig dag här hemma med Magnus. På Onsdag ska jag träna med Malin och sedan ska vi till Viola och flyttfika, hon ska flytta till Umeå. Trist, men jag förstår henne. På Torsdag åker jag hem till skövde, kära skövde, för att fira min mor på hennes födelsedag, och på Fredag vet jag bara att jag ska stå på busshållsplatsen klockan 18:50, resten och nu citerar jag Magnus "It's for me to know, and for you to find out" ....spännande :) Vi ska fira alla hjärtans dag på Fredag istället för Lördag eftersom på Lördag ska vi på Loverall, det ska bli nice. Ja...så ser det helt enkelt ut..Nu ska jag ner och hämta tvätten och fylla på med nytt.
Kraaam på er!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar