lördag 7 februari 2009

jobb=fest

Jobbade som bartender idag igen. Lyckades fånga morris på Strömpis i Onsdags och sade att jag kunde jobba om han behövde mig, så han ringde idag och frågade om jag var ledig. Så jag tog ledigt från cherry (usch, det känns dumt) men jag hade ändå bara OP pass så jag skulle blivit ledig ändå, och jobbade på kåren. Jag tycker verkligen det är skitroligt. Folk tycker att bartenderjobbet är skit, dåliga tider, stressigt och dåligt betalt. Kan inte fatta detta. Jag älskar mina tider, jag älskar att kunna sova länge på morgonen och jag älskar att jobba i stressen med hög musik som pumpar och det känns helt enkelt som att hela jobbet är en fest. Dricksen var väldigt dålig idag iofs, men man kan inte räkna med bra dricks på kåren då alla studenter är i regel fattiga. Hoppas nu snart att daniel vill ha mig på strömpis/pitchers snart så jag helt kan sadla om till detta fantastiska yrke, iaf fram till hösten. Det skulle vara fin fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar