torsdag 12 februari 2009

Vild kväll

Igår var en underbar dag.
Först var jag och Malin och tränade och det var skönt att komma igång med det igen.
Sedan åkte vi och inhandlade ingredienser för kvällens drinkar. Sedan blev det fejk cosmopolitans med Apple sour istället för triple sec. Sedan blev det riktigt smaskiga mojitos. jag var tvungen att krossa isen mot väggen, och grannen min blev väldigt irriterad, så närmsta timmen så bankade han också i väggen på något konstigt sätt. Det var iaf väldigt goda drinkar och vi hade väldigt roligt. Sen bar det iväg ner till strömpis, gratisbuss, billigt inträde, och sjukt billiga drinkar. Vi fick 3 stycken jätte goda melon daquiri (hur nu det stavas?) för 25 kr styck! Det var jag Malin och Mange ute, och jävlar vad roligt vi hade, just like old times. mmmm detta måste vi göra om snart igen.
Hur som helst så planerade vi även in 1 datum då vi ska börja repa, så nu är skivan i full rullning!

4 kommentarer:

  1. förlåt men vem döper ett ställe till Strömpis?? jag blir arg bara av att höra det namnet...
    Vad är det för ställe?

    SvaraRadera
  2. Alltså det heter egentligen inte strömpis, det heter nått annat liknande, strömpis är en förkortning, det är ett gammalt militär ställe som dom gjort om till nattclub. Villa strömpis är förkortningen, ja, helt enkelt strömpis... =) Men jag tror inte att någon skulle döpa en krog till strömpis:P

    SvaraRadera
  3. Fult är det iaf och arg blir jag :P

    SvaraRadera
  4. rock on!!! du är bra erika och fan vad jag har saknat er!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar