torsdag 26 februari 2009

Popcorn och pinsam tystnad

Jag har blivit helt frälst i popcorn. Jag har aldrig riktigt gillat popcorn förut men nu är jag helt galen i det. Jag skulle kunna äta popcorn heeela tiden. Nu mår jag iofs illa för jag köpte popcorn med sån där smörsmak, och de var inte alls lika goda som dom vanliga popcornen hur man nu säger popcorn i plural. Ett popcorn, de där popcorna, popcornen, ett popcorn, flera popcorn...äsch...heter det ens popcorn? nu har jag sagt det för mycket.

anywhoooo så gick jag ner till pressbyrån för att köpa dessa popcorna, popcornen, popcorn, och passade på att lämna in mitt CV, pressbyrån ligger 2 våningar ner så det skulle ju vara rätt gött att jobba där. När han scannade in mina varor sa han "jaså, lite gott för kvällen ser jag" jag svarar "ja det stämmer, och här är lite gott till dig" och så lämnar jag fram mitt CV. Alltså....jag skulle kunna göra vad som helst för att ändra just det. Vem säger sånt? whyyy? vad menar jag egentligen med det? Ja, det hela slutade ju självklart i att han blir helt tyst och bara stirrar på mig, och jag blir skitnervös och börjar babbla någonting om att de säkert vill ha ansökningarna på internet, och sen slänger jag ur mig ännu en clevööör kommentar "internet är ju bra, men papper är ju alltid papper liksom" ....jag har feber, jag skyller på det.

1 kommentar:

  1. jag tror inte han tänkte något konstigt :)
    han är snäll :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar