torsdag 5 februari 2009

Strömpis och inbrott

Igår var vi ute, de hade invigning för campusströmpis och det var väldigt mycket folk faktiskt. Jag och Magnus satt hemma hos mig och förfestade och spelade poker och andra kortspel. Sen ringer telefonen och sandra och några av hennes vänner ville komma upp och låna toaletten för att pressbyrån har blivit rånad. Jag kan inte fatta det. Pressbyrån ägs av en man som är helt underbar, världens sötaste gubbe och jag kan inte fatta att någon skulle vilja göra så mot honom. Jag tror iaf inte att det var studenter för alla studenter älskar honom. De hade slagit honom i huvudet, men som tur var sprang han in i rummet och låste in sig innan de fick tag på honom igen och de fick alltså inte tag på några mer pengar. Men ÄNDÅ. Jag ska köpa blommor till honom!
Det var 3 rånare i 15-20 års åldern och polisen har inga spår :(

2 kommentarer:

  1. aaah det är total madness. usch ledsen blir man :( dumma rånare. hoppas dom halka och stuka fötter rentav bröt ben i sin flykt! gaaaaarrrggh!

    dock. tack för igår. it was a wicked :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet..så hemskt ju! Jag ska lätt köpa blommor!! Ja tack själv, skitkul hade jag!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar