tisdag 21 april 2009

depp

Igår var jag och Magnus och tittade på en lägenhet från himlen. Den var verkligen underbar enligt mig, väldigt högt till tak, öppet och fräscht PLUS att det var en balkong mot en utegård med lusthus och grillplats och allt och Elsa hade kunnat springa fritt som en riktig utekatt, det vill jag verkligen att hon ska kunna göra. Vi var det första paret att skriva upp oss för visning, vi var det första paret på visning, och vi ringde till dom direkt när dom öppnade imorse och sa att vi var intresserade, ändå fick vi inte lägenheten. Jag hade verkligen verkligen hoppats på den här. Så nu när jag sett hur fint det kan vara, känner jag mig så depp.

Idag ska vi gå och kolla på en till lägenhet, men denna ligger lika långt bort från stan fast åt helt fel håll liksom, bort ifrån alla, jag känner ingen som bor åt det hållet, det känns inte alls bra helt enkelt. Men vem vet, lägenheten kanske är ännu bättre, ännu finare, man kan ju hålla tummarna....men just nu känns allt bara piss.

1 kommentar:

  1. usch, vad tråkigt :(
    jag som höll tummarna ju!
    hur kan de låta någon annan gå före bara sådär?!
    dumma.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar