söndag 12 april 2009

Då var man tillbaka från påskfirandet i Skövde. Det var mycket trevligt. Fredagen tillbringades med hela familjen, vi spelade spel åt gott och firade att min syster blivit 28 år. På lördagen åkte vi på mammas utställning i Hällekis, Hon sålde flera tavlor faktisk, jag blir så stolt. På kvällen hade jag förfest hemma hos mig, sedan gick vi på husaren. Det var så roligt att alla var samlade igen, flera år sedan jag träffade vissa! Mer sånna FF fester tack!! På söndagen åkte jag och magnus inlines bort till affären, det tog i lårmusklerna det faktiskt, men det var härligt väder! Och nu sitter jag här och ska snart gå bort till Magnus för jag inte vill sova i min trasiga säng.

Och med det lämnar jag er med ett jätte sött klipp

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar