torsdag 23 april 2009

fruktansvärd spänning

Så nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal som kommer få mig att lipa.
Jag ringde precis till fastighetsägarn och berättade att vi var intresserade av lägenheten vi tittade på igår. Tjejen som har första tjing på lägenheten hade inte hört av sig än. Så fastighetstanten skulle försöka få tag på henne. När hon har fått ett svar från den där tjejen skulle hon ringa tillbaka till mig. Det kan vara om 5 minuter, det kan vara om 5 dagar. Och nu har jag en sån där blandad känsla i magen, blandning av nervositet och förhoppning, det känns som man är lite bajsnödig hela tiden, om ni förstår vad jag menar. Man kan liksom inte riktigt slappna av.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar