tisdag 30 mars 2010

Avatar 3D


Har precis kommit hem från bion. Äntligen har Örebro fått 3D bio. Jag är fruktansvärt besviken att jag inte kunde hålla mig, jag hade velat se avatar med 3D först självklart. Det var iofs skönt att kunna slappna av och inte behöva tänka på historien utan bara njuta av hur underbart vackert allt är. Jag är nöjd, mer nöjd denna gången än sist självklart. Avatar är väl inte världens bästa storyfilm, men sjukt sjukt fin!!





Handling
Miljö


Nu ska jag koppla av genom att se avsnitt 3 på "The pacific" ni som har sett band of brothers och tyckte det var bra, så är The pacific efterföljaren, samma stil, samma känsla, grymt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar