måndag 15 mars 2010

Jag har nog aldrig längtat såhär mycket


Efter Skövde!!!
Jag vill åka hem till skövde, och sitta i solen på baksidan av mina föräldrars hus och bara njuta.

Jag vill träffa Familjen Hardestav/Johannesson och kanske ta en vårpromenad i fejkvårvädret som bara kommer hålla i sig några dagar till innan nästa istid kommer och alla säger "åh vi som trodde det skulle bli vår"...även jag.

Jag vill se min systers nya lägenhet, hon har det alltid så fint i sina lägenheter, mm hon är duktig på inredning hon.

Jag vill sätta mig i bilen och åka långt, helst så långt så jag kommer till skövde...Men jag vet att jag ska jobba imorgon, och inte har råd att bara spontan åka till Skövde utan anledning...

JAG VILL HEEEEEM

1 kommentar:

  1. Du vet att vi betalar tåget om du har lust att spontanåka hem lite.
    /mum

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar