tisdag 9 mars 2010

Internationella Kvinnodagen


När jag kom hem från jobbet igår så stod det en bukett med massor rosor på bordet... "vem har du fått blommor av?" frågade jag Magnus... "dom är till dig för att du är kvinna" sa han då...
Det tyckte jag var så himla gulligt, och jag hade haft en PISS dag på jobbet också...
Sen var han min slav den kvällen och han gjorde allt jag sa till honom att göra... Synd bara att det bara var 2 timmar kvar innan klockan blev 12:(

Klockan 00.01 sa magnus..."sådär Erika, då har du haft din dag.. Nu är resterande 364 dagarna mina, det är bara att börja".... Det tyckte jag var elakt

(Magnus vill också påpeka färgerna på buketten, och vill att vi alla ska tänka på vad Sverige hade varit utan Skåne... jada jada jada")

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar