fredag 26 mars 2010

En fråga till Carro

Jag läste häromdagen en kommentar på din blogg Carro, där Emma skrev något om någon "silvano" detta fick mig osökt att tänka på den där utländska snubben på helenaskolan som sysslade med datorerna, och som alltid hade en konsumkasse med sig.... Jag tror inte att han hette så... Men nu kan jag inte sluta tänka på det... Vad hette denna mannen? Det är så typiskt dig att veta sånt här! Är det samma man, och varför skulle Emma helt random börja prata om honom?

8 kommentarer:

  1. silverräven! med fläckar på tshirten....

    SvaraRadera
  2. klart det är han...silvano is the man! :D

    SvaraRadera
  3. det är silvano som han heter och som jag syftade på. det en facebook grupp som heter "Ge Silvano en mobiltelefon" eller något liknande

    Var nån unge som skapade den för alla är så trötta på att höra högtalarutropen på Helena som säger "Kan Silvano gå till lärarrummet" osv

    Jag tycker det var fantastiskt roligt :D Han kör fortfarande på sitt race liksom

    SvaraRadera
  4. fan vad synkade vi var i våra kommentarer nu lisa! :D

    SvaraRadera
  5. Men guuud vad roligt att höra... Jag har inget minne av att någonsin höra honom säga ett ord. Jag måste ha förträngt det. Och vad var egentligen hans jobb?

    SvaraRadera
  6. jag hade honom en gång när jag gjorde ett omprov. frågade man honom någonting, om man inte fattade en fråga t.ex., så gav han en svaret

    så han måste ju vara lite smart?

    SvaraRadera
  7. tror det va exakt bara det som va hans jobb... att vakta prov, men fy va hemskt om han egentligen är smart och det är allt de ger honom, nu ska jag starta en stödgrupp för silvano!

    SvaraRadera
  8. Silvano är helt underbar!! Jag ser dock att min expertis hjälp är överflödig :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar