måndag 15 mars 2010

HAhahahaHAHA


Jag måste bara säga att jag finner detta väldigt roligt..
I förra inlägget sökte jag efter bilder på Skövde...
men eftersom jag specifikt saknar nässelvägen (alltså där jag växte upp) sökte jag på "nässelvägen" på google (bilder)... och då kom den här bilden upp på första sidan... Jag förstår inte alls denna kopplingen... hur kan google ta denna bilden när man söker på nässelvägen?? Det är inte direkt så det står nässelvägen någonstans i inlägget, plus att jag inte har skrivit in någonting om nässelvägen på mina inställningar på bloggen.... Hur kan då google, sno en bild från MIN blogg, när jag söker på min gamla adress? och varför just DENNA bild?? hahahahaha

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Underbara Google... :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så jävla kul!!

    SvaraRadera
  3. gud vilken söt tjej! Erika du måste uppdatera, din länk till mig leder till min gamla blogg, det är katastrof.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar