tisdag 23 mars 2010

En sån där låt som man går och sjunger på hela dagen, och bara längtar efter...Och när man väl får lyssna på den, så mår hela kroppen bra, man bara myser och känner att, mitt liv är underbart!!!!




Så lyssnar man ännu mer på den, och så börjar man associera saker till låten, man börjar tänka att "Känns som sommar, som när man grillar ute på en gräsmatta och dricker en kall öl, med några kära vänner, kanske spelar lite gitarr och bara myser, någon har med sig en frisbee och en fotboll, det känns sådär härligt Svenskt och spontant, gräsmattan fylls av fler gäng, man börjar mingla och sedan är man på en sån där härlig 70 tals stubbafest"

Och då blir man plötsligt ledsen, jag kan inte tänka "det ska jag göra i sommar" för jag tänker, jag vill göra det NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU, och jag kan inte vänta, och då känns allt bara piss....

Bort med vintern, ge mig sommar, ge mig trubadurer och grönt gräs...

Ge mig Vackert väder och speedos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar