tisdag 9 mars 2010

Ekonomi häxa

Tusans rabarber måste jag säga!
Under december månad råkade jag få dubbla månadslönerna från mitt LG jobb..
nu har felet uppmärksammats och jag måste betala tillbaka pengarna...
Det var en jävla tur att jag inte tänkte röra pengarna förrän 3 månader efter jag fick dom, så dom sitter kvar på mitt konto, orörda... Detta visar att jag faktiskt har blivit lite mognare, tycker jag. I min ekonomi...

Men det har känns så bra att ha dom pengarna där, som får mig att känna mig rik och oberoende...skit också... nu är jag fattig igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar