tisdag 8 juni 2010

Barnmorskan

Idag har vi varit hos Barnmorskan. Det var första besöket sedan inskrivningen.
Jag och Magnus slog vad om hur mycket jag hade gått upp. Magnus prickade rätt med bara 1 hekto fel, det tyckte jag var nästan skrämmande bra gjort. Jag hade bara gått upp 5 kilo så jag är lugn än så länge. Hoppas det håller i sig.

Alla mina värden var strålande och bebisens hjärta slog regelbundet och hårt, underbart!

Min mage är lite större än normalt, 25 cm från blygdbenet till vad det nu var. Det är väl några cm över medel. Men det gjorde absolut ingenting och det behöver inte betyda att jag har en jätte i min mage, men det kan lika gärna betyda det också. Det gjorde mig lite nervös, men äsch, han ska ut i vilket fall, ingen idé att börja oroa mig såhär 15 veckor innan.

Det kändes i alla fall skönt att allt växer som det ska och ser bra ut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar