onsdag 9 juni 2010

Tanden ett minne blott

Ni vet alla min kära tand som har suttit nästan längst in i min kind.
Den tanden som inte är verklig, utan sitter fast med sådana där fula metallband.
Den tanden som har gjort att det har blivit väldigt trångt i min mun så mina 2 tänder bredvid framtänderna har trängt ihop sig och klättrat över mina framtänder så jag ser ut som ett pucko.
Den tanden som jag egentligen inte borde tycka om.
Den tanden har jag idag tappat!!! Det är ett hål stort som grand canyon där inne nu och det känns så tomt och hemskt. Jag ska ringa till tandjouren direkt så de kan stoppa in min tand igen. Jag saknar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar