onsdag 2 juni 2010

Sådär

Då var jag helt klar med mitt uppdrag för LG. Då är det bara att luta sig tillbaka och hoppas på att få höra om en vecka att jag vann den där TV:n, tyvärr har jag nog inte gjort det. Men jag är glad ändå. Jobbet var jätte roligt och jag är mycket nöjd med veckan!

Idag fick jag hjälp av Jens som hjälpte mig skicka tillbaka överblivet material, 18 stora tunga kartonger fyllda med saker blev det plus ett rekommenderat kuvert med viktiga grejer. Tur att jag fick hjälp för det hade jag aldrig klarat bära själv. Sen åkte vi och handlade lite mat, sen åkte vi och köpte pizza och sen lämnade vi in bilen. En fullspäckad dag helt enkelt.

Hoppas solen håller i sig till imorgon så jag bara kan njuta av några dagar ledigt fram tills dess då vi måste börja packa. För ja, det kommer bli flytt. Halleleuja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar