torsdag 10 juni 2010

Fin dag på stan

Idag var Magnus ledig så vi passade på att ta en glass på stan. För några månader sen brukade jag alltid säga till Magnus "åh, kan vi inte gå in och titta på bebiskläder" .."njaaa, vi kan väl vänta lite" brukade Magnus säga då. Idag när vi gick förbi HM så sa jag "Åh, kan vi inte titta på lite bebiskläder?" "Okej!!! :) " sa Magnus direkt. Vilken lycka!!!

Där inne strosade jag omkring och njöt, jag köpte ett linne och en tröja till mig själv. Sedan köpte jag en söt bebisoverall, och Magnus såg till att köpa någonting till lillkillen också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar