måndag 14 juni 2010

Måste vara fejk

Jag gjorde ett sånt där Mensatest på internet. Detta måste ju vara fejk. Jag har för mig att jag gjort detta testet innan och att jag fick såhär högt då också. Men det måste väl vara för att de vill tjäna pengar på när jag gör det riktiga testet?
Ni kan väl göra testet och se vad ni får?


http://www.mensa.se/bli-medlem/provtest


"

Resultat

Din IQ beräknas vara

126, eller mer


Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet.

Endast 4% av befolkningen har en IQ på 126 eller mer.

För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

Du har goda chanser att kvalificera dig för medlemskap i Mensa. Anmäl dig gärna till vårt antagningstest så får du veta säkert!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar