söndag 29 januari 2012

10% delmål

Så jag blev väldigt glad av att läsa alla era fina kommentarer, tänk att det finns så många där ute som uppskattar min blogg, det värmer och det klart att man får tillbaka lite av suget att skriva. Och jag vet att jag borde skaka av mig alla dåliga kommentarer. Men det är svårt när man gör sitt bästa och får skit kastat i ansiktet. Men babysteps helt enkelt. Jag kommer komma tillbaka till bloggandet helt, men jag tänker inte stressa det, jag tar det i mitt tempo.

Idag vill jag dela med mig om vad som händt. Jag nådde nämligen 10% viktnedgång!! Jag har totalt gått ner 8,3 kilo med hjälp av viktväktarna och 3 kilo innan det på egen hand så nu är det totalt 11.3 kg. Jag är såå nöjd! :) Jag är peppad till tusen och har ca 5 kg kvar till min målvikt så nu är det bara att köra. Till sommaren är jag förhoppningsvis där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar