onsdag 4 januari 2012

Dyra Macaroons

Sitter i vårt härliga Skåneland och smuttar på lite kaffe som stått och blivit ljummet. Men det gör ingenting för att smutta på kaffe är mysigt och då får det gärna bli lite kallt så här på kvällen, det hör liksom till. Jag söker på sidor där man kan beställa macaroons på internet. Mest för att jag alltid glömmer av att köpa det när jag är i butiker och för att det är smidigt att få presenter hemskickade, härliga överraskningar när postmannen kommer. Jag vet att jag är lite sen på Macaroons tåget men bättre sent än aldrig tänkte jag. Jag hade dock ingen aning om att det var så fruktansvärt dyrt!!



400 kronor för ett paket med ynka 24 st Macaroons av olika smaker. Det är ju galet dyrt tycker jag för en så liten kaka. Det får nog vänta ett tag faktiskt, tills jag vinner på lotto eller nått. För inte köper jag kakor för 400 kr på internet för att kunna moffa till kaffet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar