onsdag 18 januari 2012

Ny almanacka

Nytt år, ny skola, nytt dagis, men nästan det bästa av allt, ny almanacka! :) Ni vet ju alla hur jag älskar mina almanackor och nu har det äntligen blivit ett nytt år. Det känns ju mycket roligare med en ny almanacka nu när jag faktiskt har ett schema att fylla almanackan med! :) Detta året tog jag storleken "S" förra året tog jag "L" men detta året ville jag ha den lite mindre så jag kan ta med den i väskan. Den är i perfekt storlek att ha i väskan och ta upp på lektionerna om jag behöver anteckna någonting snabbt.
Jag har beställt almanackan från personlig almancka i år igen, den kostar 225 kronor så det är ju lite dyrare än en vanlig almanacka, men jag var så otroligt nöjd förra året så jag ville inte gå ner i kvalité och köpa en vanlig utan jag kommer fortsätta använda personlig almanacka. Dels får man ju bestämma helt hur man vill att almanackan ska se ut utanpå men sen kan man också göra egna val kring hur den är utformad innuti.

Jag har exempelvis tagit alla mina tillvalssidor som "målarbok" så att jag har någonting att göra på de föreläsningar som känns alldeles för långa :) Jag har nu 12 sidor målarbok i almanackan vilket känns tryggt. Så roliga målningar också så jag ser nästan fram emot att fylla i dom, vilket kanske är så bra iofs. Haha



Sen har jag ju även tagit bilder på Wille på fram och baksida så att jag kan få lite extra styrka när det känns tungt. Är jag trött eller känner att jag inte fixar det jag håller på med, då behöver jag bara ta fram min kära almanacka och där finns även min kära Wille. Dubbel styrka! Sen är det bara att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar