tisdag 10 januari 2012

Ingen Salt & Peppar

Så just nu sörjer jag en missad Auktion. Det var ett salt & peppar set som jag ville köpa. Jag märkte att det bara var jag och en till som var intresserade och trissade upp priserna hela tiden, så jag tänkte vänta in i det sista och lägga ett stort bud så att hon inte skulle hinna lägga över mig. Men så glömmer jag bort tiden!!! Jag förlorade auktionen och hon vann den för en struntsumma. Jag är riktigt förbannad och irriterad på mig själv för att jag glömde av det. Dom var så himla fina och väldigt ovanliga! GRRRR. Får helt enkelt börja om från början igen och leta efter denna servis. Jag har ju faktiskt inte en enda del än, haha. Men jag vet i alla fall att det är den jag vill ha! Den och några till då så klart :) Har ni några bra tips på att inte tappa bort tiden? Förutom att sätta larm på mobilen, för det missar jag också hela tiden då ljudet inte är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar