torsdag 15 januari 2009

Baka kaka



Idag har varit en väldigt lugn dag. Jag har väldigt mycket att fixa och ordna känns det som. Men jag hoppas att det löser sig snabbt och mitt liv kan fortsätta. Visst kommer saker och ting vara annorlunda och jag är självklart lite nervös för hur framtiden kommer se ut. Men jag tror det löser sig. Saker löser sig alltid på ett eller annat sätt. Men nu har jag svårt att sova, många tankar i huvudet så idag har vi bakat, det kräver inte så mkt tankeverksamhet. Det var skönt. Magnus är som en sjuårig pojke som gillar smeten mer än kakan. Så söt så söt.

3 kommentarer:

  1. smeten är ju godast!!!!
    håller helt med dig, mange!

    SvaraRadera
  2. was ist den los? vad är det som hänt?

    SvaraRadera
  3. skönt att ha med dig lotta i mitt lag, klart att det är smeten som är det goda när man lagar kaka

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar