måndag 12 januari 2009

Down Down the drain

Då har det hänt igen. Ni kanske minns de härliga incidenten på Martins toalett då jag föll ner och helt enkelt slog ut mina tänder på deras härliga handfat och element. Nu har det hänt igen. Men som tur va fick jag behålla mina tänder denna gången. Jag var på biblioteket och kopierade lite böcker inför tentan då jag började känna mig illamående. Jag behöver akutspy så jag springer ut till handikappstoaletten och ja, spyr helt enkelt. Sen blir det väldigt svart. Det första jag minns är att jag säger till mig själv "sluta spänn käken så mycket" det är som jag drömmer, men att jag är arg på att jag inte kan slappna av i min käke. Men det hela beror ju på att jag ligger som fastkilad mellan toaletten och det där handikappshandtaget, så det klart det spänner i käken. När jag förstått vad som hänt så ringer jag till Magnus som på bara några minuter är där och lägger mig under hans jacka för att få tillbaka värmen. Sedan hjälpte han mig att komma hem. Nu ligger jag här i sängen och försöker kurera mig, hela min kropp värker och jag har fruktansvärt ont i käken. Magnus är på biblioteket och kopierar klart det jag inte fick med, jag har sagt detta förrut, men jag kan lugnt säga det igen. Magnus är en ängel.

3 kommentarer:

  1. men gud!
    vad hände liksom?!

    SvaraRadera
  2. Ja typ det jag skrev, jag mådde illa, gick och spydde, sen blev det bara svart..slog i huvudet rätt ordentligt så det är lite suddigt.

    SvaraRadera
  3. men usch... bara sådär?!
    läskigt... tänkte om det var maginfluensa på g eller nåt...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar