söndag 11 januari 2009

Mr Handyman


Jag har världens mest omtänksamma pojkvän. Jag har tentavecka denna veckan men jag har väldigt dåligt ljus i min lägenhet så det är svårt att plugga. Så Magnus och jag har varit och köpt en lampa till mig och nu har han hjälpt mig att montera den, jag förstår inte hur killar automatiskt vet hur man kopplar sladdar och skit. Men det var ju väldigt trevligt att sitta och titta på min karl stå utan tröja och bara vara sådär händig...mmmm...Sedan lagar han jätte god kyckling som står inne i ugnen nu och jag känner mig bara väldigt lyckligt lottad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar