måndag 19 januari 2009

SPUNG


Nu skiter jag nästan i byxan. Jag har varit på jakt efter Spung som en galning förrut eftersom SVT vägrar sända repriser. De förklarar att kostnaderna blir för dyra. Det släpps heller ingen DVD av säsongerna för de kostnaderna också blir för dyra pga tillstånd att använda musiken som finns i serien. Det har heller inte funnits några torrenter att ladda ner, bara några få avsnitt. Men nu, nu nu nu nu. Tack att jag aldrig ger upp! Både säsong 1 och säsong 2 fulla versioner finns att ladda ner på piratebay. Snart har jag hemma båda säsongerna och kommer sitta och skratta, gråta och vara helt till mig i några timmar. Jag kommer sträcktitta Spung and Im gonna love it!!! 30 avsnitt SPUNG here I come!!

2 kommentarer:

  1. ERIKA DU RÄDDADE MIN DAG! :DDDDD

    SvaraRadera
  2. I know!! helt otroligt. Nu har jag äntligen fått hem båda säsongerna, jag är helt ûberlycklig!:P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar