torsdag 29 januari 2009

Roligt sammanträffande

Alltså nu mår jag nästan dåligt av det här inlägget eftersom siffran 100 är faktiskt så jämn och fin. Jag gillar när det är jämnt. Som om jag ska höja på TV:n exempelvis, då höjer jag, eller sänker, alltid så det blir jämnt. Det kan inte bli 28...då måste jag höja 2 till 30 eller sänka 3 till 25. Annars mår jag skitdåligt. Det är ju väldigt konstigt. Så ja, detta inlägget får mig faktiskt att må lite dåligt inombords. Men i alla fall, det jag skulle sysselsätta mig med idag var att hitta schemat för Januari månad så jag kan ringa till någon i cherry och försöka få ledigt för jag ska på 25 års fest på kåren och precis när jag lyckats få ledigt vilket brukar vara fullt omöjligt så ringer telefonen. Då är det personalansvarig på kåren som ringer och vill att jag ska jobba där imorgon. haha. Här går jag omkring och söker jobb, och helt plötsligt ringer dom från ett ställe jag sökte jobb på för typ 6 månader sedan, nu hade de hittat min ansökan och så hade det kört ihop sig lite. Så nu kan jag tom tjäna pengar på 25-års festen, för det är jag som kommer servera deras drinkar.
Både roligt och tråkigt. Men cash är alltid cash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar