söndag 25 januari 2009

Skövde


Då var man hemma igen. Vad härligt det känns faktiskt. Det enda som fattas är Magnus, men någon måste ju ta hand om Elsa också när man spontan åker såhär. Mor och Far kom och hälsade på mig i Örebro idag, och jag bestämde mig för att åka med dom hem för jag har ändå ingen skola nu. Kan ju lika gärna läsa hemma i Skövde. Så idag blev det mys med sex and the city filmen med mor min och imorgon blir det lunch på stan och sedan vin med flickorna på kvällen. jag ser fram emot veckan i Skövde, jag märker nu hur mycket man saknar det när man inte bor här längre. Inget ont om Örebro, det är fortfarande min favvostad men Skövde har ju ändå nått späschöl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar