måndag 19 januari 2009

Just det!!!

Just det, jag har glömt att berätta. Jag håller på att sluta snusa!!
But hold your horses lite.
Det är ingenting jag gör över 1 dag, detta kommer ta tid, men det får det göra. Jag tänker inte stressa över det och sluta med att jag snusar mer än någonsin som sist jag försökte med vanlig onico. Men jag är på god väg iaf. Denna vecka har jag endast snusat 1 dosa, tidigare snusade jag 3 dosor. Detta för jag upptäckte den underbara onico enbär. Jag skrev ett blogginlägg för några veckor sedan om att jag fortfarande sökte ett nikotinfritt alternativ till rapé. Och nu har jag hittat det. Så snart är jag en nikotinfri qwinna!

3 kommentarer:

  1. åh, vad heter det nikotinfria alternativet (rapé) och finns det på PB? =0)

    SvaraRadera
  2. Ja det är onico enbär, smakar och luktar väldigt likt rapé. Självklart finns det på älskade PB.

    SvaraRadera
  3. åh, då måste jag prova!
    har kört minten förut och den är också helt okej, men inte som rapé. ingenting är lika gott som rapé... fan att det ska vara så dyrt. och fan att det ska vara skadligt att snusa!
    hela världen är emot oss ;0)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar