söndag 4 januari 2009

Tillbaka i Örebro

Nu är jag tillbaka i mitt kära Örebro, juvelen på närkaslätta. Med en ny och vacker blogg som kära Emma har gjort till mig, mycket begåvad flicka det där. Vi firade nyår hos Emmelie, det var riktigt trevligt faktiskt. Ett litet knytkalas kan man säga, maten var underbar och stämningen på topp. Jag har börjat jobba som croupier igen, kunde inte hålla mig borta länge. Så nu är jag på full gång runt om på krogarna i Örebro igen. När jag jobbade på Pitchers igår såg jag att Nille var ute på krogen, jag skickade ett sms till han " I see you" sedan såg jag hur han tittade upp och kollade överallt, men han såg mig inte. Han vet inte att jag jobbar som croupier och han har inte sett mig sedan jag färgade håret. Så jag tänkte att jag kunde ha lite roligt med det. Vad han än gjorde kommenterade jag på sms. Det kom fram en vimmelfotograf. "Le stort nu" skrev jag. Han blev tokig eftersom han inte såg mig någonstans där inne. Tillslut skrev jag ett sms vart jag var så han kunde komma. Sedan kom hans kompis fram till bordet, och han har jag träffat flera gånger. Sedan tittar han på mig, och sedan säger han till Nille, "har du hittat henne än eller?" .... um, roos, jag sitter här! Det var lite roligt. Som ni märker har jag faktiskt ingenting att blogga om. Ikväll ska jag klippa håret på Magnus igen, hoppas att jag inte gör något fel som jag vet att jag r mycket väl kapabel till.

Over and out för denna gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar