måndag 26 januari 2009

Utmaning

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

So here we go:

1. Jag har världens sämsta morgonhumör, den som väcker mig när jag inte vill bli väckt svävar i fara.

2. Jag överdriver gärna saker till det extrema

3. Jag ser veckodagarna i färger,Fredag är exempelvis Blå, Lördag är röd, söndag är gul, osv, det har jag gjort sedan jag var liten.

4. Jag är väldigt stökig av mig, slarvig, yr och har allmänt dåligt ordningssinne.

5. Jag snusar

6. Jag har fruktansvärt dåligt lokalsinne, släpp mig lös på IKEA eller ullared själv och jag skulle aldrig hitta ut. Nu har de iofs målat stora pilar på golven på IKEA, det uppskattas.

7. Varje gång innan jag öppnar mitt bord inför ett blackjack pass måste jag dela upp de 6 kortlekarna i små högar, 12 kort i varje hög vilket blir 26 högar och sedan lägga dom i ett speciellt mönster, annars tror jag att jag kommer gå back.

8. Jag är väldigt duktig på att göra illa mig på ett eller annat sätt.

JAG UTMANAR
Emma, Carro, Rose-Marie Dildo, Magnus, Lotta, Sofie

det är bara deras bloggar jag läser så jag vet inte riktigt vilka mer jag ska utmana :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar