tisdag 27 januari 2009

Kvällen blev såhär

Ja, vi gjorde Skövde på en måndag. Eller ja.
Vi åkte ner till stan, Martin var så söt som skjutsade oss.
Vi kom till krikelin och dom hade faktiskt öppet, det var jag lisa rosmari och 2 andra pojkar där. Vi spelade lite Black Jack och drack 1 öl, sen gick vi hem.
Det finns inte så mycket mer att säga om det :)
Imorgon ska jag fika med sofie och Fira min farmors födelsedag, på Onsdag ska jag festa lite med Martin sedan på Torsdag åker jag hem till min kära Magnus.
Du ska bara veta Magnus va mycket jag tycker om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar