lördag 24 januari 2009

blackjack

Igår jobbade ja på strömpis. Det var så lite folk så vi hade bara öppet 1 bord. Vi var alltså 2 stycken på 1 bord, sedan kom även emelie till oss så vi var 3 stycken på 1 bord. Bartendern hade ingenting att göra så han servade oss med alkoholfria drinkar. Så där satt jag och åt chilinötter och drack god drink och hade riktigt mysigt med mina kollegor. Ibland är jobbet riktigt riktigt bra! Det tråkiga är ju som vanligt att man inte får vara med och festa när de andra gör det, man missar mycket på det sociala planet. När jag kom hem så väntade en uppvärmd säng. Magnus är som min egna lilla kamin, det är gött de.

Igår spelade jag och Magnus badminton, jag vann :) Men tyvärr följdes det av fruktansvärda smärtor i hela kroppen idag. Vad otränad man känner sig. Jag kunde knappt komma upp ur sängen imorse. Hur ska det gå att jobba ikväll när jag knappt kan röra min arm. pust

och på tal om Blackjack, så håller jag på att ladda ner filmen just nu, jag har inte sett den sen jag var liten så nu ser jag verkligen fram emot lite äkta svensk kvalitetsfilm.

over and out

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar