måndag 31 maj 2010

Det här med namn...

Nu har vi nog kommit på det. Eller rättare sagt, vi har kommit överens. Detta är första namnet som vi båda tycker är riktigt bra. Men det är inte 100% bestämt än. Men det ligger på topp 1, än så länge. Så vad säger ni? Jag tänkte att jag kör en liten omröstning här vilket namn ni tycker är finast. Och har ni något annat förslag så kan ni väl komma med det i kommentarerna.

1. Wille
2. Alvin
3. Edvin


Just nu ligger alltså Wille som vår favorit. Det hela blir så mycket bättre med efternamnet Walther som han får från sin pappa.
Wille Walther
.
Han kommer ju garanterat bli nått med det namnet!!


9 kommentarer:

  1. wille walther låter som en putslustig gammal gubbe som drar runt på en kundvagn

    nä, jag röstar för edvin :D

    SvaraRadera
  2. Ja men det gör inget. Wille Walther må låta som ett drägg eller fyllegubbe i dina ögon. Men du får iaf en bild på en karaktäristisk människa. Sen att den karaktären kanske inte är så positiv, det är fortfarande ett orginal:P Det är precis det vi satsar på vettu. Fast gärna åt hållet som typ fotbollsproffs eller skådespelare. :P

    SvaraRadera
  3. hehe ja gillart! wille är helt klart bäst hittills !

    SvaraRadera
  4. hahaha, sant erika!

    och lisa, gillar man uno har man ingen talan :D

    SvaraRadera
  5. Haha ja måste nästan hålla med Emma där. Uno Lisa, det är fan inget bra namn. burr

    SvaraRadera
  6. haha, jodå, Gösta och Uno, det är finfint de!

    SvaraRadera
  7. Wille Walther blir helt klart författare, poet eller konstnär!! Men jag röstar på Alvin, så himla fint namn :)

    SvaraRadera
  8. haha, jag glömnde liksom läsa de andra alternativen... Alvin är faktiskt också väldigt bra!

    SvaraRadera
  9. Haha, Wille gillar jag :) Annars röstar jag även för Alvin - det är fint :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar