tisdag 30 december 2008

2008

2008

-Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja

-Höll du några av dina nyårslöften?
Absolut inte

-Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, Viola födde lilla leah

-Dog någon som stod dig nära?
Min morbror

-Vilka länder besökte du?
Finland, um, typ:)

-Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
jag saknar fortfarande ett nikotinfritt alternativ på snus som smakar som göteborgs rapé

-Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4 oktober

-Vad var din största framgång 2008?
Jag fick jobb på en krog stockholmsskärgård. Det trodde jag aldrig med tanke på att jag inte har någon utbildning. Det var trevligt.

-Största misstaget?
När jag råkade låsa ut Elsa på Balkongen, så hon försökte ta livet av sig.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skadade min fot på fyllan för 2 månader sedan, den är fortfarande fucked up.

-Bästa köpet?
Tror inte jag köpt någonting direkt, bästa uppköpet måste väl vara Bågen och Magnus :)

-Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, snus, litteratur

-Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag helt oväntat träffade Magnus på en fest jag egentligen inte skulle gå på, där jag inte kände någon, när jag inte ville träffa någon.

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
High on you-Miss Li
9 crimes-Damien Rice

-var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har aldrig varit såhär ledsen, och aldrig varit såhär glad.

-Vad önskar du att du gjort mer?
Rest

-Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat

-Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringade julen i Skövde med min kära familj.

-Blev du kär i år?
Oja

-Hur många förhållanden?
3

-Favoritprogram på tv?
Färjan

-Bästa boken du läste i år?
Ps I love you

-Största musikaliska upptäckten?
Damien Rice

-Något du önskade dig och fick?
Jag fick allt jag önskade mig och lite till

-Något du önskade dig men inte fick?
Nepp

-Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Ska man minnas sånt? Jag antar att jag festade.

-Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mer pengar och större garderob... (slår fast carros svar) :)

-Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Fruktansvärt tråkig

-Vad fick dig att må bra?
Sommaren i Stockholm och hösten med Magnus

-Vem saknade du?
Mormor

-De bästa nya människorna du träffade?
Angelica, Anton, Magnus

-Årets sötaste?
Magnus!

-Årets hetaste?
Magnus!

-Årets största kärlek?
Magnus!

-Årets besvikelse?
Festivalborg

-Årets bästa?
Gänget på dalarö!

-Årets snällaste?
Gänget på dalarö, Anton, Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar