onsdag 18 mars 2009

Jobb jobb jobb

Nu har dom ringt mig från ytterligare 2 jobb och vill att jag ska börja jobba. Det roliga är att jag faktiskt skulle kunna tacka ja till alla jobb, alltså jobba 5 jobb och få det att funka. Alla jobb är olika tider. Måndagar börjar jag 8-16 på easycare, tisdagar, 8-16 easycare, sen 17-21 callme, onsdagar 8-16 easycare, torsdagar 8-16 easycare sen 17-21 callme, fredagar 8-16 easycare- sen 21-02 Kåren. Lördagar 10-16 caliptus sen 22-02 cherry. Söndagar 10-15 caliptus.

Så det skulle funka. Fatta vilken lön jag skulle få?!
Men det skulle jag aldrig orka. Det är synd.

1 kommentar:

  1. haha, vad är oddsen för det? :)
    men ta inte på dig så mycket - det funkar inte i längden...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar