måndag 30 mars 2009

krogengalan och skohelvete

Sådär.
nu var det avklarat och det gick SKIT... fan.
Men jag visste att det inte skulle gå så bra, för jag visste att det bara skulle vara massa krogfolk ute och de är i regel mycket bra på att spela. Men det jag var som mest besviken över var att det inte var alls mycket spel! Väldigt lite spel, och det gjorde mig frustrerad. Under första timmen förlorade vi 8000 kr...det är mer än vad jag brukar förlora på en hel kväll, mycket mer. Och efter den timmen slutade spelet helt, så vi kunde liksom aldrig ta igen det. Men jag gick iaf inte minus, vilket var skönt det. De som spelade var nöjda med spelet och med mig, så jag visade ju ändå mig som ett bra ansikte ut för cherry, så kvällen var ändå bra.

Nu till dagens största miss...Precis innan jag skulle gå till jobbet skulle jag ta på mig mina skinnstövlar...och flärpen fastnade i dragkedjan på dom. Och det gick inte att få upp!!!! jag kunde varken dra upp eller ner, så jag fick bara på skon halvvägs...och jag kunde fortfarande inte få av mig skon när jag kom hem. Så nu har jag suttit här i 30 minuter och försökt få av mig skon, jag har klippt och jag har skurit och jag har dragit och herregud!! Sömmarna har spruckit och tillslut fick jag ner dragkedjan, men den går inte att få upp igen, den går inte att rubba. 1500 kronor åt helvete, och nu har jag inga finskor, och jag har verkligen inte pengar att köpa nya. ÅT HELVETE MED DENNA DAGEN!!!!

Jag är på sjukt dåligt humör! jag älskade dom skorna!

1 kommentar:

  1. Du får lämna in dom hos skomakare och kolla vad det kostar.
    /Mum

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar